Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Ministr dopravy Dan Ťok by měl rezignovat.

Radovan Vích 0

Zpackaná zakázka na mýtné, překvapení z nenadálého sněžení 16. prosince a následně ucpaná D1 a necelé 4 km nových dálnic. To je loňská vizitka ministra dopravy Dana Ťoka.

Považuji za žádoucí odvolání z funkce ministra dopravy Dana Ťoka v souvislosti se špatným způsobem řízení ministerstva dopravy. Kritizuji ministra dopravy Dana Ťoka dlouhodobě. Tento jeho poslední krok však tento požadavek ještě umocnil.

Ministr Ťok po několika týdenním kolapsu a bezvýchodné situaci s opravami a sněžením na D1 totiž nachází řešení v pouhém posunutí svodidel, přičemž dodává, že lépe by to ani “superman” nedokázal. Adekvátním řešením by však byla demise ministra dopravy a odvolání Ředitele silnic a dálnic ze své funkce.

Podle zjištění NKÚ bylo postaveno za poslední 4 roky pouhých 38 kilometrů dálnic, z toho v roce 2018 pouhé necelé čtyři kilometry. Jen pro srovnání: Polsko v roce 2000 mělo 500 km dálnic. Nyní mají 3.731 km dálnic a rychlostních silnic, tj. více než 7 násobek původního stavu.

Česká republika má pouze mezinárodní ostudu za kterou se vláda nestydí vybírat mýtné a dálniční poplatky. Všude ve světě se dálnice staví mnohem rychleji, mnohem kvalitněji a mnohem levněji než u nás. Pan Ťok patrně nikdy za hranicemi asi nebyl, všude na západ o nás se totiž pracuje i v noci, aby se dodržely smluvní termíny a stavby byly včas dokončeny, jen v ČR není vidět kolikrát nikoho ani v pracovní době.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *